НОВИНИ

Viber запускає нові функції для взаємодії з клієнтами онлайн

Share

Найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в Україні є Viber — він встановлений на 97,9% всіх смартфонів в країні. 99% української аудиторії віком від 24 до 34 років користуються даними месенджером згідно з результатами дослідження агентства InMind, проведеного у 2020 році. Більш того, кількість випадків використання основних функцій Viber зростає з року в рік — у порівнянні з минулим роком загальна кількість вихідних дзвінків і повідомлень в Україні зросла приблизно на 12%.

Згідно з результатами дослідження компанії Sinch від 2020 року спілкування з клієнтами за допомогою додатків для обміну повідомленнями є в 10 разів ефективнішим, ніж розсилка повідомлень на електронну пошту. Сьогодні тільки:

  • 2 з 10 клієнтів згодні з твердженням, що компанії ефективно з ними взаємодіють;
  • 71% споживачів хочуть спілкуватися з брендами в режимі реального часу;
  • 85% користувачів читають повідомлення від компаній в месенджерах;
  • 53% аудиторії придбають товар у підприємства, з яким вони можуть зв’язатися онлайн.

Внаслідок такої популярності додатку в Україні бренди можуть взаємодіяти зі своїми вже наявними й залучати нових клієнтів за допомогою платформи Viber для бізнесу. Даний набір містить кілька ефективних рішень Viber для різних потреб бізнесу:

  • Онлайн комунікація — для підтримки персонального зв’язку з аудиторією;
  • Рекламні можливості — для просування нових товарів і послуг;
  • Брендування — для підвищення рівня впізнаваності компанії шляхом створення її унікальних стікерпаків.

У 2020 році в Україні кількість відправлених бізнес-повідомлень зросла на 25% в порівнянні з минулим роком. Сьогодні 1500 брендів з різних галузей (фінанси, логістика, туризм, e-commerce і т.д.) відправляють понад 250 мільйонів бізнес-повідомлень щомісяця. Наприклад:

  • ПриватБанк, найбільший банк в Україні за кількістю клієнтів, використовував рішення Viber для бізнесу для просування своїх кредитних пропозицій для малого бізнесу. Банк займався розсилкою бізнес-повідомлень в додатку. Згідно з результатами, 26,6% клієнтів, які отримали повідомлення від банку, призначили зустріч з представником установи для обговорення деталей кредитних пропозицій, а 14,4% – взяли позику.
  • Інший український банк, Ukrsibbank, використовував бізнес-повідомлення для просування свого мобільного додатку та інформування користувачів про його функції. За 3 місяці банк відправив 6 мільйонів повідомлень в Viber. В результаті кількість завантажень додатка зросла на 50%, а кількість випадків його використання — на 30%. Конверсія від розсилки бізнес-повідомлень Viber була у два рази вище, ніж від надсилання SMS (14% – Viber, 7% – SMS).
  • Мережа супермаркетів NOVUS самостійно розробила чат-бот, який може використовуватися як бонусна карта, так і інформаційний центр з останніми новинами й акційними пропозиціями мережі супермаркетів. Через кілька днів після запуску бота понад 50 000 користувачів підписалися на нього. Зараз ця цифра зростає на 700-1000 підписників щодня. У 2020 році загальна кількість підписників зросла на 82%. Кількість повідомлень, відправлених в боті NOVUS, склала 13 мільйонів.
  • УКРПОШТА запустила чат-бот у Viber для того, щоб користувачі сервісу могли відстежувати статус своїх посилок, знаходити найближче поштове відділення і розраховувати вартість відправлень багажу як по Україні, так і за кордон. Зараз цей бот — один з найпопулярніших в Україні з майже 200 000 підписниками. Тільки у 2020 році кількість користувачів бота УКРПОШТА збільшилася на 18%, а до жовтня 2020 року в боті було відправлено понад 8 мільйонів повідомлень.

«Багато компаній вважають, що робота з клієнтами неймовірно складна через необхідність вкладення великих грошових і часових ресурсів. Однак за допомогою Viber для бізнесу взаємодія з аудиторією може бути ефективною для бізнесу і цікавою для користувачів», – стверджує КристинаКонстандаке, директор по доходах RakutenViber.

«Одночасне використання кількох інструментів комунікації на базі однієї платформи дозволяє домогтися кращих результатів без втрати часу на додаткові ресурси. Виділитися на тлі інших брендів, звернути на себе увагу широкої аудиторії, почати спілкування з чинними та потенційними клієнтами, відновити комунікацію з втраченими контактами — всі ці завдання реально виконати за допомогою Viber для бізнесу».

Митник Михайло

Опублікував
Митник Михайло
Tags: Viber
  • Останні записи

    Benks iPhone 15 Pro — защита без компромиссов и лишнего веса

    Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…

    22.11.2024

    Как выбрать стекло на Фольксваген Кадди, советы и рекомендации по использованию этой запчасти

    Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…

    29.10.2024

    Частые ошибки покупателей при выборе провайдера VPS/VDS-хостинга

    Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…

    30.09.2024

    Сравнение iPhone 16 с предыдущими моделями: стоит ли обновляться?

    С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…

    27.07.2024

    Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514

    Компанія Acer представила нову модель ноутбука Acer Chromebook Plus 514, яка є розширенням лінійки Chromebook…

    19.04.2024

    GTA 6: припущення про дату виходу, трейлер, геймплей та багато іншого

    Хочете вірте, хочете ні, але з моменту виходу останньої гри GTA пройшло вже понад десять…

    19.04.2024