Засновник і генеральний директор Xiaomi Лей Цзюн в рамках конференції Yabuli Forum 2020 розповів про три ключових помилках, які пов’язані з китайським виробником електроніки. Топ-менеджер торкнувся питання якості, оригінальності і технологій продукції, яку випускає компанія.
Лей Цзюн підкреслив, що пов’язаних з Xiaomi невірних стереотипів значно більше, але він хотів би виділити три ключових. По-перше, поширена думка, що компанія випускає низькоякісну продукцію – помилково. Топ-менеджер пов’язує це з тим, що компанія прагне максимально утримувати роздрібну ціну. Тому користувачі, стикаючись з тим, що пристрої конкурентів коштує значно дорожче, підсвідомо відносять гаджети Xiaomi до продукції невисокої якості.
На цей рахунок засновник компанії зазначив, що в її асортименті є першокласні пристрої на кшталт флагманського смартфона Mi10 Ultra і преміальна модель 98-дюймового телевізора вартістю $ 3000, який користується великою популярністю.
По-друге, Xiaomi зовсім не виробляє всю свою продукцію на стороні. Виробничі потужності бренду включають власне висококласне обладнання та інтелектуальні лінії з високим відсотком автоматизації. Так, на території Ічжуан (Пекін) одна з таких фабрик випускає близько 10 мільйонів смартфонів в рік. І це при тому, що там працює лише сто співробітників.
Нарешті, третя омана про Xiaomi – це думка, що компанія не приділяє належної уваги технологій та інновацій. Лей Цзюн заявив, що якщо в 2011 році виручка компанії становила лише $ 75 мільйонів, то вже до 2019 року вона збільшилася до $ 30 мільярдів. При цьому прямими конкурентами Xiaomi вважаються Apple, Samsung і HUAWEI, а досягти такого рівня без застосування сучасних технологій було б неможливо. В якості підтвердження своїх слів генеральний директор Xiaomi нагадав про просунутих камерах, встановлених у флагманських смартфонах компанії, і технології ультрашвидкий зарядки.