Samsung заявила про успішні дослідженнях в області побудови твердотільних акумуляторів з великим терміном служби. Інженерам компанії вдалося значно збільшити кількість запасеної енергії на одиницю ваги, створивши більш безпечні в порівнянні з літій-іонними аналогами джерела живлення. Більш того, вже на стадії прототипобудування вдалося добитися значної ємності, завдяки якій електромобілі зможуть проїжджати до 800 кілометрів від однієї підзарядки.
Примітно, що в конструкції твердотільних акумуляторів не застосовується небезпечний рідкий електроліт. Відмовившись від літієвих анодів, інженери Samsung використовували для їх створення композитний шар зі срібла і вуглецю. Завдяки такому рішенню вдалося зробити батарею збільшеної місткості і з великим терміном служби.
Товщина нанокомпозитного срібно-вуглецевого шару складає всього 5 мікрон. При цьому питома енергоємність батареї при такому рішенні досягла 900 Втч / л, а її розміри вдалося зменшити вдвічі. Використання нового анода перешкоджає появі кристалічних нашарувань – дендритів, що скорочують корисну ємність літій-іонного акумулятора.
«В результаті реалізації цього проекту ми можемо отримати базову технологію для створення більш безпечних і продуктивних акумуляторів майбутнього. Ми маємо намір продовжити розробку і вдосконалення матеріалів для повністю твердотільних акумуляторів і надалі », – фахівець лабораторії сучасних акумуляторних технологій (Next Generation Battery Lab) в дослідницькому центрі SAIT, Доньмін Їм.
Попереднє тестування прототипів показало, що розроблений осередок здатний забезпечити зарядом електромобіль для подолання відстані аж до 800 кілометрів. Термін служби твердотільного акумулятора Samsung при цьому досягає 1000 циклів зарядки / розрядки.