На тлі того, як весь світ стикається з економічними проблемами на тлі епідемії нової пневмонії COVID-19, дуже дивним виглядає те, чого зміг добитися виробник електромобілів Tesla. Так, в березні, в самий розпал епідемії в Китаї, компанії вдалося продати на території країни більше 10 тис власних пристроїв, встановивши тим самим рекорд продажів електромобілів в країні.
До слова, будівництво заводу в Шанхаї обійшлося компанії Ілона Маска в районі 2 млрд доларів. А значить, їй необхідно провести помітно більше електромобілів, щоб вкладення були виправдані. Як би там не було, Tesla вже заявила про намір випустити 150 тисяч седанів Model 3 в Шанхаї. Також варто відзначити, що американський виробник продав близько 30% акумуляторних електромобілів від усієї кількості, проданого в Китаї.
Нагадаємо, що за даними CPCA, в лютому поточного року Tesla зуміла продати близько 3,9 тис автомобілів, а в січні і значно менше – трохи більше 2,6 тис автомобілів. Щоправда, варто відзначити, що згідно з наявними даними, метод підрахунку CPCA помітно відрізняється від методу, який використовується в самої Tesla.