Спостерігачі задаються питанням, чому смартфони, оснащені однаковими однокристальними системами, виходять на ринок в самих різних цінових категоріях.

Взяти той же Redmi Note 7 Pro, оснащений однокристальної системою Snapdragon 675, 6 ГБ оперативної і 128 ГБ флеш-пам’яті, який стоїть 239 доларів, і апарат Vivo X27, який отримав ту ж мобільну платформу, той же обсяг флеш-пам’яті і 8 ГБ оперативної пам’яті при ціні 478 доларів. Зрозуміло, що у останнього трохи більше оперативної пам’яті і висувна фронтальна камера, але ціна все одно здається завищеною.

Віце-президент Xiaomi і глава бренду Redmi Лу Вейбінг (Lu Weibing) в зв’язку з цим заявив, що бренд Redmi зробить індустрію смартфонів більш прозорою. А виконавчий директор Лей Цзюнь (Lei Jun) оголосив через свій канал в Weibo, що «всі компанії, які використовують інформаційну асиметрію для отримання необгрунтованого прибутку, є ворогами Redmi».

При цьому Лу Вейбінг вже підтвердив, що компанія буде поступово випускати все нові моделі смартфонів, ціна яких збільшиться до 299 і навіть 372 доларів. За межами Китаю ціна буде ще вищою, як підказує досвід.

Джерело: ixbt.com

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут