Опублікували рейтинг смартфонів, що найчастіше потрапляють із проблемами до сервісних центрів.
Перелік підготували аналітики компанії Blancco, які займаються безпекою даних, пише litcome.com.
Перше місце рейтингу займають смартфони від Samsung.
Вони набрали 27,4% від усіх скарг користувачів. На другому місці опинились пристрої китайської компанії Xiaomi — 14,2% скарг. І трійку лідерів замикають апарати від Motorola з показником 9,6%.
847748_1_w_590
Як стверджують аналітики, найчастіше користувачі пристроїв на Android скаржаться на зниження продуктивності, проблеми з камерою, мікрофоном та заряджанням акумулятора.
Щодо смартфонів, що працюють на iOS, то найпроблемнішою виявилась модель iPhone 6 з показником відмов у 22%. На другому місці — модель iPhone 6s з 16%. А на третьому – iPhone 6s Plus.

Читайте також  Samsung Galaxy S24 Plus відбирає користувачів у Galaxy S24 Ultra та Galaxy S24

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут