Apple створює неймовірно популярні пристрої і є однією з провідних IT-компаній, але багато хто впевнений, що вона не приносить на ринок нічого дійсно нового. З цією думкою згоден і аналітик Bernstein Тоні Сакконагі. Він вважає, що «яблучна» корпорація інвестує недостатньо коштів в інновації, – особливо на тлі конкурентів.

Apple iPhone XApple iPhone X

За словами Тоні Сакконагі, хоч в минулому році Apple і витратила 12,7 мільярда доларів на дослідження і розробку, цього недостатньо. Відзначимо, що за минулий рік корпорація виділила на цей напрямок більше, ніж інвестувала в нові продукти з 1998 по 2011 роки, коли з’явилися iPhone, iPad і iPod. Проте корпорація відводить на інновації менший відсоток вільних коштів, ніж конкуренти, хоча мова і йде про величезні гроші, враховуючи прибуток Apple. Для порівняння, компанія витрачає лише 5,1% своїх доходів на дослідження, тоді як організації з такою ж валовим прибутком виділяють близько 10%. «Яблучна» корпорація займає першу позицію за ринковою капіталізацією серед технічних компаній США, але за видатками на дослідження і розробку знаходиться лише на шостому місці.

«Неможливість випуску інших блокбастерів, мабуть, найбільше розчаровує в контексті масштабу компанії і ресурсів Apple. Їй потрібні значні вкладення в дослідження і розробку, щоб продовжити впровадження інновацій для свого широкого асортименту продуктів і особливо послуг », – вважає аналітик.

На даний момент відомо, що Apple працює над самоврядними автомобілями та окулярами доповненої реальності.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут