За інформацією джерела, компанія Samsung вирішила спробувати модель бізнесу під назвою OEM / ODM. Це означає, що якийсь виробник створює смартфон, після чого надає його південнокорейській корпорації для тестування. Якщо її все влаштовує, вона дозволяє запустити його у виробництво під своїм власним брендом. Також вона бере на себе зобов’язання по його продажі в одній країні світу чи декількох регіонах.

Саме тому сильно спрощена версія Galaxy S9 виявиться призначена «для дуже бідних». Перший телефон від сторонньої компанії, який вийде на ринок під брендом Samsung, буде коштувати менше 5 000 гривень, а його продажі почнуться на території Китаю вже в четвертому кварталі нинішнього року, тобто під самий його кінець. Хто саме буде відповідати за телефон – невідомо. За рахунок такої бізнес-стратегії південнокорейська корпорація сподівається скласти серйозну конкуренцію китайським брендам.

Не можна не помітити, що до OEM / ODM раніше вже вдавалися багато виробників, в тому числі HTC, Lenovo, Xiaomi, Meizu, Huawei і навіть LG. Комусь вдалося зробити такі мобільні пристрої популярними серед покупців, однак в більшості випадків все обернулося провалом. Компанія Samsung завжди нехтувала такою бізнес-моделлю, але зараз вона, якщо джерело праве, вирішила надолужити згаяне і спробувати свої сили, отримавши новий досвід.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут