І не порушила жодних законів про рекламу.
Peклaмa в iнтeрнетi – прeдмeт вeличeзної кiлькocті cупepeчок. Хтoсь ввaжaє, щo вoна викoнaна тут куди витонченіше, нiж нa тoмy ж ТБ, i її мoжнa ввaжaти нaйменшим злoм. Хтocь жe дoтримyється пoзицiї, щo рeклaмa нaвіть в тoму виглядi, в якoму вoна є в інтернеті, надмірна і заважає поглинанню контенту. Скоріш за все, для того, щоб полегшити життя другої категорії користувачів, Google оновила дизайн рекламних оголошеннь в веб-версії свого пошуку.

Так, якщо раніше рекламні оголошення в пошуковій видачі виділялися досить помітною іконкою про те, що це реклама, то з оновленням єдиною відмінністю подібних посилань від інших результатів пошуку є невелика чорно-біла приписка “Реклама”.

Рекламні оголошення “до” і “після” відновлення

Що цікаво, формально Google як і раніше позначає рекламу окремо, а значить не порушує ніяких законів, але тепер відрізнити її візуально від інших результатів пошуку стало складніше. У свою чергу цей факт може призвести до того, що користувачі стануть частіше натискати на рекламні оголошення, думаючи, що проходять по звичайних посиланнях, пов’язаних з пошуковим запитом.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут