Американська корпорація Microsoft вже давно відома тим, що нерідко вибирає шлях досить агресивного просування фірмових програмних продуктів. Так, з недавніми оновленнями операційної системи Windows 10 розробник почав досить демонструвати користувачам рекламу власного браузера Edge.
Відповідні рекламні рекомендації з’явилися в меню «Пуск», а також в системному додатку пошуку. Якщо користувач намагається знайти будь-який сторонній браузер, йому пропонується спробувати саме можливості Microsoft Edge.
Не так давно численні користувачі почали отримувати травневе оновлення Windows 10 у версії 2004, в якій фірмовий браузер компанії вже попередньо встановлено за замовчуванням і виступає в якості засобу для навігації в Мережі за замовчуванням.
Примітно, що в колишніх версіях платформи подібних особливостей не спостерігалося. Більш того, якщо користувач видалить оновлення або все той же Edge, то йому буде надходити, нехай і ненав’язлива, але все-таки його реклама. До слова, подібне з недавніх пір почали спостерігати і в інших версіях ОС Windows 10.
Можна було б говорити про те, що розробник має повне право рекламувати власний програмний продукт в своїй же операційній системі. Однак, по-перше, Windows 10 поширюється зовсім не безкоштовно, а по-друге, той же Google зовсім не намагається нав’язати аудиторії фірмовий браузер Chrome при пошуку конкуруючих програмних продуктів.