Компанія Google розробляє нову функцію блокування реклами для фірмового браузера Chrome. Вона націлена на особливо “важку” рекламу, яка задіє занадто багато системних ресурсів.
Браузер Chrome добре відомий як той ще «пожирач» оперативної пам’яті, що призводить до уповільнення роботи пристроїв. Однак вина тут лежить не тільки на самому браузері — іноді відповідальність за те, що вкладки «ледве повзають», лежить на рекламі.
Google вже розповіла про новий інструмент з блокування і опублікувала інструкцію про те, що це таке і що можна вважати «важкої» рекламою.
Згідно цієї інструкції, реклама буде блокуватися, якщо вона використовує більше 0,1% загального часу процесора, або завантажує процесор більше, ніж на 0,1% в хвилину, або використовує більше 0,1% пропускної здатності мережі. Зараз в абсолютних величинах це означає використання основного потоку процесора довше, ніж 60 секунд сумарно або довше 15 секунд в будь-який 30-секундний проміжок, а також більше 4 МБ трафіку для завантаження контенту.
В такому випадку реклама буде замінена на повідомлення про помилку з поясненням, чому браузер видалив її. У ранній тестовій збірці Chrome Canary версії 80 вже з’явилися нові прапори для блокувальника “важкої” реклами.