Українці масово обурюються – один з найбільших мобільних операторів країни «Київстар» примусово переводить їх на більш дорогі безлімітні тарифні плани.

Формально компанія пропонує людям альтернативу. І тільки якщо ті не вживають ніяких дій, підключають їх до нових умов автоматично, пише  Україна Online

На ділі ж у абонентів практично немає рівних за умовами переходу можливостей. А Київстар робить все, щоб зібрати з кожного побільше грошей.

Приводів нарікати на поведінку оператора у людей чимало. Перш за все, люди скаржаться на тотальний обман з боку Київстар з приводу термінів переходу на новий тариф. На власному сайті компанія пише, що в зв’язку з закриттям ряду застарілих тарифних планів з 15 травня по 15 липня абонентів переводять на пакет «Максимальний безлім» за 155 грн. При цьому уточнюють, що точний термін переходу надішлють кожній людині індивідуально.

Тут слова з ділом у Київстар не розходяться. Абоненти дійсно отримують СМС повідомлення, в яких вказують, коли тарифний план зміниться автоматично. Але дотримуватися зазначені часові межі ніхто і не думає.

«Ваш тариф закриється з 05.07 по 15.07. Виберіть самостійно новий по 477 * 1 або дочекайтеся автозаміни на «Максимальний Безлім». Дане повідомлення мені прийшло 28.06. У ньому зазначено, що тариф закриють до 15.07. Мій тарифний план за умовами оплати і термінами оплати минулого місяця повинен був діяти до 11.07. Чому Ви закрили мій тарифний план раніше, не давши мені часу визначитися з новим тарифним планом? », – запитує абонент Оксана на офіційному форумі підтримки« Київстар »5 липня.

3 КОМЕНТАРІ

  1. Нічого дивного! МТС (UMC0 вже давно започаткувало таку практику, через що я і відмовився від їхніх послуг. Для всіх операторів головне – витягнути з абонентів якомога більше грошей! От і все! Вони власники – це головне. Не подобаються наші тарифи – ваше особисте горе. Антимонопольного комітету фактично в Україні не існує. Бо відкати від корпорацій значно більші ніж надходження з бюджету!

  2. Не поповнюйте рахунки з півроку, дорогі абоненти, дружно всі. І оператор стане лояльнішим до клієнтів. Сам моб.звязком майже не користуюсь, велосипедом вже дешевше, поїхав – поговорив…Є інтернет опт.волоконний, мессенджер, і т.п. Без моб.звязку МОЖНА обійтись – як захотіть!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут